środa, 9 września 2015

Placuszki kokosowe







Dzisiaj chciałam Wam pokazać moje najnowsze odkrycie, które zyskało tak ogromną popularność, że od kilku dni przygotowuję je codziennie dla mojego Plackożercy a i sama zajadam z przyjemnością. Placuszki kokosowe,o których mowa  są pyszne również na zimno, więc doskonale nadają się by wpakować je do lunchboxa każdego ucznia - kolegom też smakują jak się okazuje :-)

Placki te można jeść na wiele sposobów, oto kilka z nich :

- z owocami
- z syropem z agawy i owocami
- z gęstym mlekiem kokosowym i borówkami - lub innymi owocami
- z Nutellą
-  z miodem lub dżemem

albo na zimno same :-)

Składniki : (porcja około 8 małych placuszków)

4 jajka
3 łyżki mąki kokosowej (możecie ją zrobić sami, miksując wiórki kokosowe)
2 łyżki dowolnego mleka - opcjonalnie  (ja użyłam kokosowe)
1-2 łyżki syropu z agawy - również opcjonalnie jeśli chcecie je jeść same na zimno to lepiej je dosłodzić
olej kokosowy do smażenia

Przygotowanie:

1. Jajka dobrze mieszamy w misce
2. Dodajemy mąkę kokosową i wszystko mieszamy
3. Na koniec dodajemy składniki opcjonalne : mleko i syrop z agawy
4. Smażymy małe placuszki na oleju kokosowym

Smacznego !







1 komentarz: