niedziela, 1 czerwca 2014

Imprezowe kostki lodu - wersja XXL




  
   Osoby, które dobrze mnie znają, wiedzą, że uwielbiam różnego rodzaju wynalazki...niektórzy mówią, że jestem gadżeciarą...I rzeczywiście tak jest :-) Fascynują mnie nowe rozwiązania na każdym kroku, te ułatwiające życie, jak i te, które po prostu zwyczajnie sprawiają życie przyjemniejszym ;-) 

I tak ostatnio głównie na potrzeby dużej imprezy i ponczu na niej obecnego, który stał się absolutną  doroczną tradycją ;-) zrobiłam kostki lodu z owocami w rozmiarze XXL.
Przydały się ogromnie, a mój zachwyt nimi trwa więc robię kolejne w różnych wersjach.
Szczególnie teraz, gdy robi się ciepło i często przygotowuję w dzbanku wodę z różnymi ziołami na cały dzień, te ogromne kostki lodu są wręcz idealnym rozwiązaniem na szybkie i efektowne schłodzenie napoju.

Przygotowuje się je banalnie, wrzucając do wody co tylko chcemy - owoce, zioła czy też plastry ogórka. Najważniejszy jest tu rozmiar...który uzyskujemy z foremek do muffinów :-)
Wkładamy tylko owoce do foremki, zalewamy wodą i wstawiamy ostrożnie do zamrażarki.    I gotowe !  Nie martwcie się, że trudno je będzie wyjąć z foremek, gdyż odchodzą zaskakująco łatwo ( czasem tylko trzeba użyć pięści ;-)













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz