czwartek, 16 kwietnia 2015

Zielone smoothie - dobre na wszystko !




Uwielbiam wszystko co w kuchni zielone...no może poza świeżą kolendrą, której niestety nie znoszę zbyt dobrze. Ale cała reszta zieloności jest w mojej kuchni zawsze mile widziana. 
Jakiś czas temu, podążając za zachodnią modą na jarmuż, postanowiłam z jarmużem się zapoznać...a nawet mocno zaprzyjaźnić :-) Jarmuż natychmiast podbił  moje serce i wykorzystuję go już na wiele sposobów.

Przypominam Wam przy okazji przepis na sałatkę z jarmużem : 


Jednym ze sposobów wykorzystania jarmużu są moje ukochane zielone koktajle - zwane smoothies :-) To wspaniała dawka energii, szczególnie o poranku, więc często przygotowuję sobie taki koktajl wieczorem by zacząć dzień od tej pysznej zieloności.

Konfiguracji zielonego smoothie może być bardzo wiele i polecam pofantazjować dodając różne składniki. Od czasu do czasu napiszę jakich ja używam składników, by podpowiedzieć tym, co nie mają czasu się zastanawiać ;-)

Dzisiaj wrzucam Wam zdjęcia koktajlu z następujących składników :

* jarmuż
* szpinak
* ananas
* pietruszka
* woda kokosowa
* nasiona chia

Pijmy zielone :-) 

Smacznego !










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz