poniedziałek, 6 lipca 2015

Mojito smoothie






Mojito to zdecydowanie mój ulubiony, ukochany…najukochańszy drink :-) Świeżość limonki delikatnie otulona aromatem świeżej mięty gwarantuje mi iście boskie smakowe doznania ;-) Niezbyt często jednak przytrafia się okazja wypić takie pyszne, dobrze zrobione mojito…a to nie ma gdzie…a jakoś tak wychodzi, że autem trzeba kierować…a w domu samemu tak pić zwyczajnie nie wypada ;-) Tak więc bezalkoholowa wersja mojito - prawie bez cukru, zdrowa, bo pełna witamin, baaardzo przypadła mi do gustu. Mam nadzieję, że i u Was zagości ten przepis na dłużej.

Mojito Smoothie

  • sok z 2-3 limonek
  • 1 dojrzałe awokado
  • garść świeżej mięty
  • garść szpinaku (opcjonalnie)
  • 200 ml wody kokosowej 
  • garść kostek lodu
  • opcjonalnie 1 łyżeczka spiruliny
  • syrop z agawy dla dosłodzenia
  • opcjonalnie odrobina olejku waniliowego


Ja dziś użyłam wszystkich powyższych składników i muszę przyznać, że wyszło obłędnie. Możecie kombinować i szukać swojego smaku.

Smacznego !





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz