poniedziałek, 7 marca 2016

Awokado z tuńczykiem



Zamówiłam ostatnio cały worek awokado prosto z Sycylii. Awokado przepyszne, śliczne, małe i zgrabne z odmiany Hass, które dojrzało mi właściwie zbiorczo prawie w tym samym momencie.
Stanęłam więc przed wyzwaniem zajadania go codziennie i wymyślania nowych sposobów na jego przyrządzanie.

I tak oto powstał pomysł na sałatkę z awokado i tuńczyka. Realizacja owego pomysłu okazała się być możliwa dzięki mojej sąsiadce Oli, bo oczywiście jak już wszystko miałam pokrojone i przygotowane to zorientowałam się, że skończył mi się tuńczyk :-) Z pomocą przyszła sąsiadka, która podzieliła się tuńczykiem. Jak dobrze mieć sąsiada !
Sałatka pomimo przygód wyszła przepysznie, więc zachęcam Was do wypróbowania. 

Składniki :

  • awokado miękkie
  • tuńczyk w sosie własnym
  • czerwona cebula
  • koperek
  • sól
  • pieprz

Przygotowanie :

Awokado i czerwoną cebulę kroimy w kostkę. 
Koperek siekamy drobno i mieszamy ze sobą wszystkie składniki.
Doprawiamy do smaku :-)

Smacznego !







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz