niedziela, 13 marca 2016

Pasta z makreli wędzonej z ogórkiem kiszonym, szczypiorem i słonecznikiem



Dzisiaj chciałabym Wam przypomnieć mój pomysł na pastę z makreli. Pisałam o nim już w zeszłym roku, ale teraz dopiero ta pasta doczekała się takich zdjęć, jakie chciałam by ją przedstawiły. Niektórzy stwierdzili, że robią się głodni na widok tych zdjęć więc moje zamierzenie udało mi się osiągnąć ;-)
Zajadajcie tłuste ryby, to samo zdrowie. 

Składniki :

* 1 makrela wędzona
* 2-3 ogórki kiszone
* pestki słonecznika - najlepiej prażone
* siemię lniane
* szczypiorek
* majonez - 1-2 łyżki
* musztarda - około 1-2 łyżeczki do smaku
* sól, pieprz

Przygotowanie :

Makrelę obieramy dokładnie z ości. Ogórki i szczypiorek kroimy drobno.
Mieszamy ze sobą wszystkie składniki doprawiając do smaku.

Smacznego !






1 komentarz:

  1. Oj, nabralam ochoty na taka paste...
    Wedzona makrela ladaje na liscie zakupow :-)
    Buziaki, Kochana!

    OdpowiedzUsuń