czwartek, 24 marca 2016

Jajka Wielkanocne

Jak co roku na Wielkanoc przygotowuję dekoracyjne jajka na różne sposoby.

W zeszłym roku były czarno-białe, złoto-białe i kolorowo ozdabiane taśmami washi - zajrzyjcie TUTAJ.

Rok wcześniej miałam nastrój na malowanie jajek w kolorach mięty, turkusu i cytryny - przypominam Wam i ten sposób TUTAJ.

A w tym roku oprócz pastelowych oraz naturalnych jajek, na moim stole zagoszczą te kolorowe ozdabiane lakierami do paznokci :-) Sposób ten wymaga tylko lakierów do paznokci, wody, rękawiczek i pojemnika plastikowego. Do tego wykałaczki i trochę kreatywnej cierpliwości.
Te, które zobaczycie na zdjęciach poniżej powstawały o 2 w nocy, gdy moja przyjaciółka Julia przyjechała mnie odwiedzić i postanowiłyśmy zabawić się w artystki natchnione filmikiem wypatrzonym gdzieś w sieci. Sposób z lakierami okazał się genialny, ale wcale nie taki prosty jak się wydawało. Wymagał kilku prób i testowania zachowań różnych lakierów, jednak efekty są moim zdaniem zachwycające i myślę, że jeszcze z Młodym pokombinujemy coś w Wielką Sobotę ;-) Mam w planie przetestować jeszcze jeden sposób ale pewnie już nie zdążę go opisać przed Świętami więc będzie gotowa relacja na przyszły rok ;-) 

Poniżej moje jajka :-) 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz